بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/30 - 10:43
  • - تعداد بازدید: 24
  • - تعداد بازدیدکننده: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای تکریم و الگو سازی از نخبگان و سرآمدان چهارمحال و بختیاری/

نشست هم اندیشی رئیس بنیاد نخبگان با مدیر گنجینه آموزش و پرورش استان

در راستای پاسداشت خدمات ارزنده نخبگان و فرهیختگان استان و تقدیر از مقام علمی و هنری ایشان و شناساندن سرآمدان حوزه های مختلف به عموم جامعه و الگوسازی از چهره های سرآمد برای جوانان، نشست هم اندیشی رئیس بنیاد نخبگان استان و مدیر گنجینه ی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری

یعقوب طادی رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: نخبگان و سرآمدان افرادی برجسته و اثرگذار در توسعه و تحول جامعه هستند و تکریم نخبگان با هدف معرفی به جامعه و الگوسازی از آنان یک ضرورت و وظیفه همگانی است.

وی تجلیل از سرآمدان و تکریم و الگوسازی از نخبگان را از رسالت های مهم بنیاد ملی نخبگان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی رموز موفقیت نخبگان، تبیین اثرگذاری آنان و همچنین ترویج فرهنگ تکریم از سرآمدان و نخبگان از اهداف برنامه ‌های تکریم و الگوسازی از نخبگان است.

طادی گفت: برگزاری مراسم های تکریم و الگو سازی در راستای پاسداشت خدمات ارزنده اساتید و فرهیختگان استان و تقدیر از مقام علمی و هنری ایشان و شناساندن سرآمدان حوزه های مختلف به عموم جامعه و الگوسازی از چهره های سرآمد برای جوانان، بسیار مهم است. طادی در این نشست با اشاره به تکریم و بزرگداشت سرآمدان و دانشمندان برجسته در حوزه های مختلف استان گفت: ضروری است افراد دارای خدمات برجسته شناسایی شوند تا عظمت فرهنگی، علمی و تاریخی استان به آحاد مردم معرفی شود.

بابک زمانی پور مدیر گنجینه ی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، کارشناس ارشد تاریخ ایران اسلامی و استاد دانشگاه، درخصوص وجود دانشمندان حوزه های مختلف در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد :استان چهارمحال و بختیاری به واسطه بهره مندی از استعدادهای شگرف و ریشه های کهن در زمینه های مختلف، از دیرباز دارای شهرت بوده است.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری در عرصه های مختلف سرآمدان و نخبگان زیادی وجود دارند که برخی از آنها به صورت خانوادگی در یک زمینه فعالیت داشته و به نخبگی رسیده اند.

 

زمانی پور گفت: تکریم و الگوسازی از نخبگان و سرآمدن برنامه بسیار خوبی است که بنیاد نخبگان به آن ورود کرده است و انتظار می رود که سالانه تعدادی از این مفاخر تکریم شوند تا الگویی برای جوانان ما باشد، که در زمان های گذشته با وجود امکانات کم توانسته اند به عنوان سرآمد معرفی شوند.

 

لازم به ذکر است پس از نشست، رئیس بنیاد نخبگان از گنجینه آموزش و پرورش استان بازدید کرد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,گفتگو
  • کد خبر : 173842
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر