بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/11 - 09:58
  • - تعداد بازدید: 109
  • - تعداد بازدیدکننده: 103
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید نخبگان و مستعدین برتر رشته های فنی و مهندسی از گروه صنعتی جهان آرا برگزار شد

با هدف آشنایی با پیشرفت های علمی و صنعتی، توانمند سازی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری، برنامه بازدید از گروه صنعتی جهان آرا برای تعدادی از نخبگان و مستعدین رشته های فنی و مهندسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری:

در این برنامه ابتدا نخبگان و مستعدین برتر از شرکت جهان آرای خلاق بازدید کردند و با پیشینه ساخت و همچنین واحد تحقیق و توسعه پیشرفته محصولات ساختمانی و تاسیساتی جهان آرای خلاق آشنا شدند.

در ادامه بازدید، شرکت کنندگان با حضور در خط تولید شرکت، با مراحل ساخت محصولات پلیمری (لوله برق، لوله های فاضلاب و لوله های پنج لایه و ...) این شرکت آشنا شده و پس از آن با همراهی مسئولین مربوطه از قسمت های مختلف خط تولید و آزمایشگاه شرکت بازدید کردند.

 شرکت جهان آرای خلاق از زیر مجموعه های گروه صنعتی جهان آرا می باشد. از جمله محصولات تولیدی شرکت می توان به لوله های برق، لوله های آب پنج لایه و اتصالات و لوله های فاضلاب اشاره کرد. برند محصولات شرکت جهان آرای خلاق MPJ  است.

سپس نخبگان و مستعدین برتر از شرکت سرمایش و گرمایش آبنوس که از زیرمجموعه های گروه صنعتی جهان آرا است بازدید کردند.

شرکت کنندگان با حضور در سالن های شرکت با تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی از قبیل چیلر، پکیج، رادیاتور، هواساز، فن کویل و داکت اسپیلت آشنا شدند.

شرکت سرمایش و گرمایش آبــنوس در سال 1386 با محوریت طراحی و تولید محصولات سرمــایشی و گرمــایشی با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی و ارتقاء آسایش افراد در ساختمان و استفاده از تکنولوژی های نوین با توجه به معیارهای موجود در استاندارد و برچسب انرژی ساختمان شروع به فعالیت نمود.

در مرحله بعد نخبگان و مستعدین برتر ضمن بازدید از شرکت سیما کابل نقش جهان، از واحد تولید و همچنین واحد آزمایشگاه دیدن کردند.

شرکت سیما کابل نقش جهان از زیر مجموعه های گروه صنایع جهان آرا و با نشان تجاری MPJ در سال 1387 با هدف تولید سیم و کابل در تراز جهانی با جدید ترین تجهیزات و روش ها و به روزترین مواد اولیه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع تاسیس شـد.

محصولات تولیدی شرکت، عایق و روکشPVC، کـابل های قـدرت، عایق و روکش HFFR، عایقXLPE، مخابراتی و کواکــسیال، انعـطاف پذیر شیلد دار، فرمان است.

در مرحله آخر برنامه علمی، نخبگان و مستعدین برتر چهارمحال و بختیاری از یکی دیگر از زیر مجموعه های گروه صنعتی جهان آرا به نام کیمیا جاوید سپاهان بازدید کردند.

شرکت کیمیا جاوید سپاهان (KJS) با هدف تولید محصولات مختلف پلیمری در سال 1377 در 40000 متر مربع تاسیس شده است. در حال حاضر ظرفیت تولید KJS حدود 100000 تن در سال است. طیف گسترده ای از محصولات را با بیش از 300 گرید مختلف در چهار گروه عمده تولید می نماید: کامپاندهای پلیمری، کامپاندهای پوششی مخصوص کابل ها و لوله، مستربچ ها و چسب های گرما ذوب. محصولات KJS در صنایع مختلفی از جمله لوله و اتصالات، سیم و کابل، نفت و گاز، نساجی، خودرو، راه آهن، فیلم، لوازم بهداشت، لوازم خانگی و صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

در پایان مسئولین گروه صنعتی جهان آرا با نخبگان و مستعدین برتر در خصوص رفع چالش های شرکت به گفتگو پرداختند و از نخبگان جهت همکاری با مجموعه جهان آرا دعوت کردند. در این خصوص پیشنهاد شد که قطعات وارداتی مورد نیاز شرکت توسط نخبگان طراحی و بومی سازی شود.  

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 172106
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت